Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚατά ΡιπάςΚατά ριπάς 7 Σεπτεμβρίου

Κατά ριπάς 7 Σεπτεμβρίου

Η Πύλος προχωρεί το Κατάκολο αδιαφορεί !
Υπογράφηκε η συμφωνία παραχώρησης για την ανάπτυξη και λειτουργία της μαρίνας στην Πύλο, για 40 έτη, η οποία θα ενισχύσει τη θέση της Μεσσηνίας στον χάρτη του θαλάσσιου τουρισμού στην Μεσόγειο. Το Σχέδιο Ανάπτυξης προβλέπει την αναβάθμιση των υφιστάμενων υποδομών για τη δημιουργία μιας σύγχρονης μαρίνας που θα προσφέρει υπηρεσίες yachting υψηλής ποιότητας. Η νέα μαρίνα της Πύλου θα διαθέτει 130 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη από 8μ. έως 30μ. μήκος, χερσαίους χώρους που θα περιλαμβάνουν εμπειρίες αναψυχής και άλλες υπηρεσίες εμπορικές χρήσεις, υπηρεσίες πάρκινγκ και επισκευής σκαφών. Με την ανάπτυξη σύγχρονων υποδομών η μαρίνα της Πύλου στοχεύει να γίνει πόλος έλξης στην ευρύτερη περιοχή.

Κι εμείς ακόμα περιμένουμε
Ποσό 880,3 εκατομμυρίων ευρώ θα πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο για το δρόμο Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη από το 2027 μέχρι το 2053. Αν στις πληρωμές προς την κατασκευάστρια εταιρεία προστεθούν και οι δαπάνες των απαλλοτριώσεων για τις ανάγκες κατασκευής του οδικού άξονα, τελικώς το κόστος του δρόμου αναμένεται να ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Το έργο κατασκευής του δρόμου, χωρίς τις απαλλοτριώσεις, έχει προϋπολογισμό 310 εκατ. ευρώ αλλά επειδή δεν θα αποπληρωθεί μετρητοίς όταν ολοκληρωθεί αλλά σταδιακά σε 26 χρόνια θα καταβληθούν τελικώς 880,3 εκατομμύρια ευρώ. Εμείς ακόμα κουβεντιάζουμε για το Πύργος-Τσακωνα ,γιατί βλέπεις δεν έχουμε μπάρμπα από την Πυλό .

Πόρισμα «κόλαφος»
Ο Συνήγορος του Πολίτη στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, κατά το άρθρο 103 § 9 του Συντάγματος, του ν. 3094/2003 και το άρθρο 18 του ν.3293/2004, κατόπιν εξέτασης αναφορών πολιτών-ασφαλισμένων με αντικείμενο την υπερχρέωση τους από ιδιωτικούς υγειονομικούς φορείς συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ, συνέταξε Πόρισμα με τις διαπιστώσεις και προτάσεις του προς τους αρμόδιους υπουργούς. Κατόπιν της διερεύνησης των αναφορών των πολιτών ο Συνήγορος του Πολίτη διαπιστώνει ελλιπή, ασαφή και ακατάλληλη ενημέρωση νοσηλευόμενων από τον ΕΟΠΥΥ, τη μη νόμιμη πρακτική χρέωσης «αναβάθμισης θέσης» κατά τη νοσηλεία σε συμβεβλημένες με τον ΕΟΠΥΥ ιδιωτικές κλινικές, τη μη τήρηση της νόμιμης διοικητικής διαδικασίας κατά τον έλεγχο των χρεώσεων από τον ΕΟΠΥΥ και την επιβολή κυρώσεων, την ανάγκη διερεύνησης και ενημέρωσης για τον έλεγχο του κόστους των νοσηλειών και από τη φορολογική διοίκηση και ζητήματα ως προς.

Η μαντινάδα του Παύλου
Με μια μαντινάδα που ανήρτησε στα social media του, ο Παύλος Πολάκης προϊδεάζει σχετικά με τη στάση που θα κρατήσει στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ το Σαββατοκύριακο. Σ’ αυτήν αναφέρει μεταξύ άλλων πως «για να γιατρέψεις μια πληγή, πρώτα την καθαρίζεις» αλλά και πως «πρέπει να φτιάξει η δουλειά, αλλιώς θα σιοχαλάσει». Ο κόσμος «δε θέλει τσακωμό ούτε μασκαραλίκι» αναφέρει ο βουλευτής Χανίων που καταλήγει «γι’ αυτό και θέλουμε αλλαγή και μια στροφή μεγάλη».

Υποψήφιος και ο Φαραντούρης
Την ώρα που η εσωκομματική αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ πιέζει τον Στέφανο Κασσελάκη να στήσει κάλπες για την ανάδειξη νέου αρχηγού, ένα ακόμα στέλεχος δηλώνει «παρών» και έτοιμος να διεκδικήσει την ηγεσία. Ο ευρωβουλευτής Νίκος Φαραντούρης σκέφτεται «πολύ σοβαρά» να είναι υποψήφιος πρόεδρος, με δήλωσή του σε ραδιοφωνικό σταθμό. Ο κ. Φαραντούρης μετά τις ραγδαίες εξελίξεις που σημειώνονται στο κόμμα, τόνισε ότι «πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι όλα αυτά που συμβαίνουν μας πάνε πίσω. Τα μέλη μας που επικαλούμαστε ως ψυχή του κόμματος, να είναι αυτά που θα δώσουν τη λύση, να απελευθερώσουν τη βαλβίδα να πάμε προς τα εμπρός».

Μόνο τα βασικά
Επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, δύο πράγματα προχώρησαν στην Ηλεία. Το πρώτο είναι ο δρόμος Πάτρα- Πύργος και το δεύτερο και εξίσου ίσως σημαντικό είναι ο χαρακτηρισμός του ΓΝ Ηλείας σε «άγονο τύπου Α». Ωστόσο αυτά τα οποία θα πρέπει να γίνουν για να αναπτυχθεί η Ηλεία αλλά και για να προσεγγίσει επενδύσεις είναι πολλά. Το σχέδιο ανασυγκρότησης της Ηλείας έχει μείνει αποκλειστικά και μόνο στα χαρτιά. Μήπως κάποια στιγμή ως Νομός θα πρέπει να διεκδικήσουμε κάτι περισσότερο από τα αυτονόητα;

Ούτε καν τα αυτονόητα
Η αλήθεια είναι πως ούτε τα αυτονόητα δεν έχουν γίνει στην Ηλεία. Ήδη έχει υπάρξει περικοπή της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Πύργος- Καλό Νερό- Τσακώνα αλλά και η διασύνδεση της Ολυμπίας Οδού με την ίδια την Αρχαία Ολυμπία. Παράλληλα έχουν ήδη «ξεχαστεί» μία σειρά από άλλα έργα όπως ο δρόμος Ολυμπία- Βυτίνα- Τρίπολη, όπως ο εκσυγχρονισμός του Φράγματος Πηνειού, η επανένταξη της Ηλείας στον Πανεπιστημιακό χάρτη και τόσα άλλα τα οποία αφέθηκαν στο πέρασμα του χρόνου.

Το παράδειγμα της Καβάλας
Κοιτώντας λιγάκι μακρύτερα από τα όρια της Ηλείας και της Δυτικής Ελλάδας, ανάμεσα στη Θάσο και την Καβάλα υπάρχει το κοίτασμα του Πρίνου. Στο συγκεκριμένο κοίτασμα εργάζονται άνθρωποι από την ευρύτερη περιοχή, εδώ και δεκαετίες, ενώ παράλληλα η εταιρεία συνεισφέρει με τον δικό της τρόπο –πέρα από τα χρήματα τα οποία αποδίδει προς το Ελληνικό δημόσιο- στην τοπική κοινωνία. Ούτε η Καβάλα ούτε η Θάσος είναι υποβαθμισμένες περιοχές και σαφώς και δεν υπήρξαν περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Φτάνοντας λοιπόν στο κοίτασμα του Κατακόλου αντιλαμβάνομαι ότι το μόνο το οποίο ουσιαστικά δεν υπάρχει είναι η πολιτική βούληση για την έναρξη εξόρυξης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Κατά ριπάς 7 Σεπτεμβρίου

Η Πύλος προχωρεί το Κατάκολο αδιαφορεί !
Υπογράφηκε η συμφωνία παραχώρησης για την ανάπτυξη και λειτουργία της μαρίνας στην Πύλο, για 40 έτη, η οποία θα ενισχύσει τη θέση της Μεσσηνίας στον χάρτη του θαλάσσιου τουρισμού στην Μεσόγειο. Το Σχέδιο Ανάπτυξης προβλέπει την αναβάθμιση των υφιστάμενων υποδομών για τη δημιουργία μιας σύγχρονης μαρίνας που θα προσφέρει υπηρεσίες yachting υψηλής ποιότητας. Η νέα μαρίνα της Πύλου θα διαθέτει 130 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη από 8μ. έως 30μ. μήκος, χερσαίους χώρους που θα περιλαμβάνουν εμπειρίες αναψυχής και άλλες υπηρεσίες εμπορικές χρήσεις, υπηρεσίες πάρκινγκ και επισκευής σκαφών. Με την ανάπτυξη σύγχρονων υποδομών η μαρίνα της Πύλου στοχεύει να γίνει πόλος έλξης στην ευρύτερη περιοχή.

Κι εμείς ακόμα περιμένουμε
Ποσό 880,3 εκατομμυρίων ευρώ θα πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο για το δρόμο Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη από το 2027 μέχρι το 2053. Αν στις πληρωμές προς την κατασκευάστρια εταιρεία προστεθούν και οι δαπάνες των απαλλοτριώσεων για τις ανάγκες κατασκευής του οδικού άξονα, τελικώς το κόστος του δρόμου αναμένεται να ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Το έργο κατασκευής του δρόμου, χωρίς τις απαλλοτριώσεις, έχει προϋπολογισμό 310 εκατ. ευρώ αλλά επειδή δεν θα αποπληρωθεί μετρητοίς όταν ολοκληρωθεί αλλά σταδιακά σε 26 χρόνια θα καταβληθούν τελικώς 880,3 εκατομμύρια ευρώ. Εμείς ακόμα κουβεντιάζουμε για το Πύργος-Τσακωνα ,γιατί βλέπεις δεν έχουμε μπάρμπα από την Πυλό .

Πόρισμα «κόλαφος»
Ο Συνήγορος του Πολίτη στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, κατά το άρθρο 103 § 9 του Συντάγματος, του ν. 3094/2003 και το άρθρο 18 του ν.3293/2004, κατόπιν εξέτασης αναφορών πολιτών-ασφαλισμένων με αντικείμενο την υπερχρέωση τους από ιδιωτικούς υγειονομικούς φορείς συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ, συνέταξε Πόρισμα με τις διαπιστώσεις και προτάσεις του προς τους αρμόδιους υπουργούς. Κατόπιν της διερεύνησης των αναφορών των πολιτών ο Συνήγορος του Πολίτη διαπιστώνει ελλιπή, ασαφή και ακατάλληλη ενημέρωση νοσηλευόμενων από τον ΕΟΠΥΥ, τη μη νόμιμη πρακτική χρέωσης «αναβάθμισης θέσης» κατά τη νοσηλεία σε συμβεβλημένες με τον ΕΟΠΥΥ ιδιωτικές κλινικές, τη μη τήρηση της νόμιμης διοικητικής διαδικασίας κατά τον έλεγχο των χρεώσεων από τον ΕΟΠΥΥ και την επιβολή κυρώσεων, την ανάγκη διερεύνησης και ενημέρωσης για τον έλεγχο του κόστους των νοσηλειών και από τη φορολογική διοίκηση και ζητήματα ως προς.

Η μαντινάδα του Παύλου
Με μια μαντινάδα που ανήρτησε στα social media του, ο Παύλος Πολάκης προϊδεάζει σχετικά με τη στάση που θα κρατήσει στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ το Σαββατοκύριακο. Σ’ αυτήν αναφέρει μεταξύ άλλων πως «για να γιατρέψεις μια πληγή, πρώτα την καθαρίζεις» αλλά και πως «πρέπει να φτιάξει η δουλειά, αλλιώς θα σιοχαλάσει». Ο κόσμος «δε θέλει τσακωμό ούτε μασκαραλίκι» αναφέρει ο βουλευτής Χανίων που καταλήγει «γι’ αυτό και θέλουμε αλλαγή και μια στροφή μεγάλη».

Υποψήφιος και ο Φαραντούρης
Την ώρα που η εσωκομματική αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ πιέζει τον Στέφανο Κασσελάκη να στήσει κάλπες για την ανάδειξη νέου αρχηγού, ένα ακόμα στέλεχος δηλώνει «παρών» και έτοιμος να διεκδικήσει την ηγεσία. Ο ευρωβουλευτής Νίκος Φαραντούρης σκέφτεται «πολύ σοβαρά» να είναι υποψήφιος πρόεδρος, με δήλωσή του σε ραδιοφωνικό σταθμό. Ο κ. Φαραντούρης μετά τις ραγδαίες εξελίξεις που σημειώνονται στο κόμμα, τόνισε ότι «πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι όλα αυτά που συμβαίνουν μας πάνε πίσω. Τα μέλη μας που επικαλούμαστε ως ψυχή του κόμματος, να είναι αυτά που θα δώσουν τη λύση, να απελευθερώσουν τη βαλβίδα να πάμε προς τα εμπρός».

Μόνο τα βασικά
Επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, δύο πράγματα προχώρησαν στην Ηλεία. Το πρώτο είναι ο δρόμος Πάτρα- Πύργος και το δεύτερο και εξίσου ίσως σημαντικό είναι ο χαρακτηρισμός του ΓΝ Ηλείας σε «άγονο τύπου Α». Ωστόσο αυτά τα οποία θα πρέπει να γίνουν για να αναπτυχθεί η Ηλεία αλλά και για να προσεγγίσει επενδύσεις είναι πολλά. Το σχέδιο ανασυγκρότησης της Ηλείας έχει μείνει αποκλειστικά και μόνο στα χαρτιά. Μήπως κάποια στιγμή ως Νομός θα πρέπει να διεκδικήσουμε κάτι περισσότερο από τα αυτονόητα;

Ούτε καν τα αυτονόητα
Η αλήθεια είναι πως ούτε τα αυτονόητα δεν έχουν γίνει στην Ηλεία. Ήδη έχει υπάρξει περικοπή της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Πύργος- Καλό Νερό- Τσακώνα αλλά και η διασύνδεση της Ολυμπίας Οδού με την ίδια την Αρχαία Ολυμπία. Παράλληλα έχουν ήδη «ξεχαστεί» μία σειρά από άλλα έργα όπως ο δρόμος Ολυμπία- Βυτίνα- Τρίπολη, όπως ο εκσυγχρονισμός του Φράγματος Πηνειού, η επανένταξη της Ηλείας στον Πανεπιστημιακό χάρτη και τόσα άλλα τα οποία αφέθηκαν στο πέρασμα του χρόνου.

Το παράδειγμα της Καβάλας
Κοιτώντας λιγάκι μακρύτερα από τα όρια της Ηλείας και της Δυτικής Ελλάδας, ανάμεσα στη Θάσο και την Καβάλα υπάρχει το κοίτασμα του Πρίνου. Στο συγκεκριμένο κοίτασμα εργάζονται άνθρωποι από την ευρύτερη περιοχή, εδώ και δεκαετίες, ενώ παράλληλα η εταιρεία συνεισφέρει με τον δικό της τρόπο –πέρα από τα χρήματα τα οποία αποδίδει προς το Ελληνικό δημόσιο- στην τοπική κοινωνία. Ούτε η Καβάλα ούτε η Θάσος είναι υποβαθμισμένες περιοχές και σαφώς και δεν υπήρξαν περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Φτάνοντας λοιπόν στο κοίτασμα του Κατακόλου αντιλαμβάνομαι ότι το μόνο το οποίο ουσιαστικά δεν υπάρχει είναι η πολιτική βούληση για την έναρξη εξόρυξης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ