Δυναμική ήταν η παρουσία του ΟΠΑΠ, για ακόμη μια χρονιά, σταSports Marketing Awards, ταοποίαεπιβραβεύουντιςπρωτοποριακέςαθλητικέςδράσειςκαιπρογράμματα.
Η εταιρεία έλαβε συνολικά 11 βραβεία επιβεβαιώνοντας την καθοριστική συμβολή της στην ενίσχυση και ανάπτυξη του ελληνικού αθλητισμού.
Ανάμεσα στις διακρίσεις που απέσπασε ο ΟΠΑΠ συγκαταλέγονται 5 GOLD και 6 SILVERβραβεία, τα οποία αφορούν στο χορηγικό του πρόγραμμα.
ΤαπρογράμματακαιοιδράσειςτουΟΠΑΠπουδιακρίθηκαν
Συγκεκριμένα, ταβραβείαπουαπέσπασεοΟΠΑΠσταSportsMarketingAwards 2025 είναιταακόλουθα:
GOLDστηνκατηγορίαBestOverallPresenceinSocialMediaγιατησυνολικήπαρουσίατουΟΠΑΠκαιτουΠάμεΣτοίχημασταsocialmediaμεπεριεχόμενοσχετικόμετιςαθλητικέςτουχορηγίες
GOLDστην κατηγορία Best Presenceon Meta’s platforms για τη συνολική παρουσία του «Πάμε Στοίχημα» σε αυτές
GOLD στην κατηγορία Best Overall Presence in eSports για τα OPAP E-Sports
GOLD στην κατηγορία Best Special Edition για τη θεματική σειρά 6 video «Legends 2004: Γράμμα στον νεότερο εαυτό μου» με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από τοEURO 2004
GOLD στην κατηγορία Best Sponsorship Program/Strategy for Sports Club/ Union για το Πάμε Στοίχημα ως Μεγάλος Χορηγός της ΚΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ AKTOR
SILVER στη κατηγορία Best Experiential Marketing για τη φιλοξενία και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει
SILVER στην κατηγορία Best Sports Strategy for Customer Loyalty για το Πρόγραμμα Αθλητικών Χορηγιών του ΟΠΑΠ, ως βασικό εργαλείο στα Loyalty προγράμματά του
SILVER στην κατηγορία Best Sports Related Commercialor Promotional Video για το video με την αποκάλυψη της 3ηςεμφάνισης του Παναθηναϊκού από το Πάμε Στοίχημα
SILVER στην κατηγορία Best Sponsorship Program/Strategy for Sportsman or Sportswoman για το πρόγραμμα OPAP Champions
SILVER στην κατηγορίαBest Sponsorship Program/ Strategy for Sports Club/Union για το χορηγικό πρόγραμμα «Χρυσός Χορηγός Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης»
SILVER στην κατηγορία Best Sponsorship Program/Strategy for Sports Organization/Event για τον 41ουΑυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας