Σύγχρονα συστήματα διαχείρισης παραγγελιών για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις

0
16
1

Τα τελευταία χρόνια, οι υπηρεσίες διαχείρισης παραγγελιών εξελίσσονται συνεχώς. Η τεχνολογία έχει ενσωματωθεί πλήρως στην καθημερινότητά μας και πλέον όλοι είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση της. Όλο και περισσότερες δυνατότητες προστίθενται στα προγράμματα που διαχειρίζονται ολόκληρη τη ροή της παραγγελίας από τη στιγμή που το προϊόν φτάνει στο κατάστημα από τον προμηθευτή, μέχρι την παράδοσή του στον πελάτη.

Ιδιαίτερα στον χώρο της εστίασης και του τουρισμού, πολλές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει σε τέτοια λογισμικά για να διαχειρίζονται καλύτερα το πελατολόγιό τους, τις παραγγελίες αλλά και τις προμήθειες. Τα παλαιού τύπου λογιστικά συστήματα πλέον μπορούν να συνδεθούν με νέα λογισμικά, όπως ένα CRM ή ERP, τα οποία επιτρέπουν τον έλεγχο όλης της ροής εργασιών από την παραγγελία έως την τελική πώληση.

Ένα σύγχρονο CRM μπορεί να αξιοποιήσει τα δεδομένα των πελατών και να επικοινωνήσει μαζί τους, προτείνοντάς τους νέα προϊόντα και προσφορές, ενισχύοντας την πιθανότητα να επιστρέψουν για μελλοντικές αγορές. Πολλά καταστήματα λιανικής που διαθέτουν και e-shop μπορούν να προσεγγίσουν πελάτες μέσω αυτοματοποιημένων ενημερώσεων και διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις μηχανές αναζήτησης.

Όταν ένας πελάτης εγκαταλείπει την κάρτα αγορών χωρίς να ολοκληρώσει την παραγγελία του, το σύστημα το καταγράφει και στέλνει προωθητικά μηνύματα με στόχο να τον ενθαρρύνει να συνεχίσει την παραγγελία. Συχνά, οι προωθήσεις αυτές περιλαμβάνουν εκπτωτικά κουπόνια που μπορούν να εξαργυρωθούν είτε online είτε στο φυσικό κατάστημα.

Ένα ψαξετε στο διαδίκτυο για “ασύρματη παραγγελιοληψία τιμές https://www.elink.com.gr/τιμές-για-συστήματα-παραγγελιοληψία” , ενα από τα πιο σύγχρονα και ευέλικτα προγράμματα που θα βρείτε είναι το elink. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι ιδανικό για επιχειρήσεις εστίασης, όπως καφετέριες, καθώς επιτρέπει τη διαχείριση παραγγελιών ασύρματα, χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου. Ο πελάτης εισέρχεται στον χώρο και μέσα από μία οθόνη μπορεί να καταχωρήσει την παραγγελία του, η οποία προωθείται άμεσα στην κουζίνα προς εκτέλεση. Στη συνέχεια, μπορεί να περιμένει την παραγγελία του χωρίς να χρειάζεται να σταθεί σε ουρά.

Σε εναλλακτικό σενάριο, το σύστημα επιτρέπει στον πελάτη να παραμείνει στο τραπέζι του και να ενημερώνεται όταν η παραγγελία είναι έτοιμη, ώστε να την παραλάβει από το μπαρ ή την κουζίνα. Έτσι μειώνεται ο χρόνος αναμονής και αποφεύγονται οι ατελείωτες ουρές, ειδικά σε ώρες αιχμής όπου δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό για άμεση εξυπηρέτηση.

Το κατάστημα, με τη βοήθεια ενός ολοκληρωμένου συστήματος και της ασύρματης παραγγελιοληψίας, αποκτά πλήρη εικόνα των πωλήσεων, των προμηθειών και του αποθέματος. Το λογισμικό μπορεί να εντοπίσει ανάγκες σε υλικά και να προχωρήσει αυτόματα σε νέες παραγγελίες χωρίς την παρέμβαση υπαλλήλου.

Τα συγκεκριμένα λογισμικά αλλάζουν εύκολα σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης και λειτουργούν άψογα σε ασύρματες συσκευές, όπως tablets και κινητά. Επιπλέον, διαθέτουν εσωτερικά εργαλεία επικοινωνίας, ώστε οι υπάλληλοι να μπορούν να συντονίζονται μεταξύ τους σε περιπτώσεις προβλημάτων ή αυξημένης ζήτησης.

Οι επιχειρήσεις πλέον μπορούν να ενοποιήσουν πλήρως το φυσικό κατάστημα με το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, αποκτώντας ενιαίο σύστημα παραγγελιοληψίας και διαχείρισης. Στο άμεσο μέλλον, η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης θα απλοποιήσει περαιτέρω τις διαδικασίες, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα και ευελιξία στην εξυπηρέτηση των πελατών.