Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου, 2024
ΑρχικήΗλείαΠαράνομοι;

Παράνομοι;

Του Σπύρου Λαμπρινού

Η ιστορία είναι γνωστή. Η δημιουργία σχολών στην Ηλεία στηρίχθηκε σε μια «συναλλαγή» των τότε δημάρχου και νομάρχη με τον πρύτανη του ΤΕΙ  και όταν το ΤΕΙ είχε ανάγκη τις θετικές ψήφους των για ένα πολύ μεγάλο κονδύλι. Η συμφωνία – συναλλαγή πέρασε από φουρτούνες. Το πανεπιστήμιο, που έχει πλήρως ενστερνιστεί το συγκεντρωτικό μοντέλο και τις απόψεις του κατεστημένου των Πατρών (ΟΛΑ για την Πάτρα- λιμάνι, αεροδρόμιο, σιδηρόδρομος , εθνική οδός, υγεία νοσοκομεία πανεπιστημιακές σχολές ανάπτυξη μόνο στο κέντρο) έκανε τα ΠΑΝΤΑ γιά την κακή λειτουργία και  υποβάθμιση  των σχολών (υποστελέχωση,  μη γραμματειακή υποστήριξη κτλ) και στο τέλος βοηθούντος του τραγικού περιφερειάρχη που ήθελε μεταφορά της γεωργικής σχολής στη πατρίδα του και κυρίως της κυβέρνησης κατάργησε την σχολή και μετέφερε τους φοιτητές στο Μεσολόγγι.

Ο δήμος Αμαλιάδας- Ήλιδας μπροστά στη συγκεντρωτική μανία της Πάτρας, σε ρόλο ιθαγενή προσέφερε παντός είδους βοήθεια, για να δέσει την σχολή  (χαμηλές τιμές, δωμάτια, κτίρια για σχολή και τέλος οικόπεδο 23 στρεμμάτων για ανέγερση κτιρίων. Η παραχώρηση του οικοπέδου έγινε με την σαφή ρήτρα ΕΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. Οι σχολές καταργήθηκαν το 2021 και έμενε η απόδοση του οικοπέδου και των κτιρίων στο δήμο. Ο πρύτανης, που δεν αμφισβητούσε το ιδιοκτησιακό, (ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ Υπουργείου) ζητούσε χρόνο για την μεταφορά των υπαρχόντων. Οι διαθέσεις και η συμπεριφορά του άλλαξαν άρδην όταν πληροφορήθηκε ότι ο δήμαρχος συζήτησε με τον Πρύτανη του πανεπιστημίου Πελοποννήσου για την δυνατότητα πανεπιστημιακής σχολής. Είδε τον κίνδυνο να χάσει ένα κομμάτι της επικράτειας του και ΞΕΦΥΓΕ τελείως από τα όρια ευπρέπειας  και νομιμότητας. Γράφοντας στα παλιά του υποδήματα το συμβόλαιο και την γνώμη του υπουργείου, μας απάντησε με αυταρχικό στυλ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΜΟΥ ΑΓΩΓΗ. Το δημοτικό συμβούλιο  και επειδή ο δήμος επείγεται για εξεύρεση  κτιρίου και  την μεταφορά των υπηρεσιών , πήρε την απόφαση δυναμικής λύσης, με την βίαιη αλλαγή  κλειδαριών.

Από το πρωί λοιπόν στις σχολές για αλλαγή κλειδαριών. Μας έστειλαν πολυάριθμη αστυνομική δύναμη για να μας συλλάβουν με αυτόφωρο. Δεν το τόλμησαν και η σθεναρά στάση του δημάρχου τους ανάγκασαν να στείλουν το αντιπρύτανη για διαπραγμάτευση. Αυτός κινήθηκε σε διαφορετικό στυλ (δεν είναι στις προθέσεις τους η μη παραχώρηση) και ζήτησε  να δεχθούμε προσωρινή παραχώρηση μέχρι να λυθεί το θέμα. Αν και αντίθετοι, δείχνοντας καλή πρόθεση δεχθήκαμε και για δύο  24ωρα ξαναγίναμε νόμιμοι   Ανεξάρτητα με την τύχη του οικοπέδου αναρωτιέμαι εάν εγώ για την υπεράσπιση της περιουσίας του δήμου θεωρούμαι παράνομος, ο πανεπιστημιακός ΠΟΥ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Παράνομοι;

Του Σπύρου Λαμπρινού

Η ιστορία είναι γνωστή. Η δημιουργία σχολών στην Ηλεία στηρίχθηκε σε μια «συναλλαγή» των τότε δημάρχου και νομάρχη με τον πρύτανη του ΤΕΙ  και όταν το ΤΕΙ είχε ανάγκη τις θετικές ψήφους των για ένα πολύ μεγάλο κονδύλι. Η συμφωνία – συναλλαγή πέρασε από φουρτούνες. Το πανεπιστήμιο, που έχει πλήρως ενστερνιστεί το συγκεντρωτικό μοντέλο και τις απόψεις του κατεστημένου των Πατρών (ΟΛΑ για την Πάτρα- λιμάνι, αεροδρόμιο, σιδηρόδρομος , εθνική οδός, υγεία νοσοκομεία πανεπιστημιακές σχολές ανάπτυξη μόνο στο κέντρο) έκανε τα ΠΑΝΤΑ γιά την κακή λειτουργία και  υποβάθμιση  των σχολών (υποστελέχωση,  μη γραμματειακή υποστήριξη κτλ) και στο τέλος βοηθούντος του τραγικού περιφερειάρχη που ήθελε μεταφορά της γεωργικής σχολής στη πατρίδα του και κυρίως της κυβέρνησης κατάργησε την σχολή και μετέφερε τους φοιτητές στο Μεσολόγγι.

Ο δήμος Αμαλιάδας- Ήλιδας μπροστά στη συγκεντρωτική μανία της Πάτρας, σε ρόλο ιθαγενή προσέφερε παντός είδους βοήθεια, για να δέσει την σχολή  (χαμηλές τιμές, δωμάτια, κτίρια για σχολή και τέλος οικόπεδο 23 στρεμμάτων για ανέγερση κτιρίων. Η παραχώρηση του οικοπέδου έγινε με την σαφή ρήτρα ΕΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. Οι σχολές καταργήθηκαν το 2021 και έμενε η απόδοση του οικοπέδου και των κτιρίων στο δήμο. Ο πρύτανης, που δεν αμφισβητούσε το ιδιοκτησιακό, (ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ Υπουργείου) ζητούσε χρόνο για την μεταφορά των υπαρχόντων. Οι διαθέσεις και η συμπεριφορά του άλλαξαν άρδην όταν πληροφορήθηκε ότι ο δήμαρχος συζήτησε με τον Πρύτανη του πανεπιστημίου Πελοποννήσου για την δυνατότητα πανεπιστημιακής σχολής. Είδε τον κίνδυνο να χάσει ένα κομμάτι της επικράτειας του και ΞΕΦΥΓΕ τελείως από τα όρια ευπρέπειας  και νομιμότητας. Γράφοντας στα παλιά του υποδήματα το συμβόλαιο και την γνώμη του υπουργείου, μας απάντησε με αυταρχικό στυλ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΜΟΥ ΑΓΩΓΗ. Το δημοτικό συμβούλιο  και επειδή ο δήμος επείγεται για εξεύρεση  κτιρίου και  την μεταφορά των υπηρεσιών , πήρε την απόφαση δυναμικής λύσης, με την βίαιη αλλαγή  κλειδαριών.

Από το πρωί λοιπόν στις σχολές για αλλαγή κλειδαριών. Μας έστειλαν πολυάριθμη αστυνομική δύναμη για να μας συλλάβουν με αυτόφωρο. Δεν το τόλμησαν και η σθεναρά στάση του δημάρχου τους ανάγκασαν να στείλουν το αντιπρύτανη για διαπραγμάτευση. Αυτός κινήθηκε σε διαφορετικό στυλ (δεν είναι στις προθέσεις τους η μη παραχώρηση) και ζήτησε  να δεχθούμε προσωρινή παραχώρηση μέχρι να λυθεί το θέμα. Αν και αντίθετοι, δείχνοντας καλή πρόθεση δεχθήκαμε και για δύο  24ωρα ξαναγίναμε νόμιμοι   Ανεξάρτητα με την τύχη του οικοπέδου αναρωτιέμαι εάν εγώ για την υπεράσπιση της περιουσίας του δήμου θεωρούμαι παράνομος, ο πανεπιστημιακός ΠΟΥ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
spot_img
spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ